Päiväkerho

Seurakunta koostuu Kolmiyhteisen Jumalan: Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen kastetuista eri-ikäisistä jäsenistään. Seurakunnan työntekijä yhdessä vanhempien, kummien ja isovanhempien kanssa tukee lasten hengellistä kasvua elämään. Harjoittelemme yhdessäolemista, tunteiden säätelyä, kädentaitoja, unohtamatta hiljaisuuden viljelemistä Raamatun kertomusten ja pyhislaulujen kautta.  Seurakunnalla on toimivat kerhotilat kokoontumiseen seurakuntatalon alakerrassa, Kirkkotie 1, turvallinen leikkiympäristö ja kirkkopuisto luontopongailuun sekä Tulitaukopaikka. Kerhonvetäjänä pääsääntöisesti toimii diakonissa Sari Määttä.

Ilmoittautuminen

Päiväkerhoon ilmoittautuminen: Päiväkerho 4.-5 vuotiaille kerran viikossa (2.5 t) seurakuntatalolla. Vetäjänä diakonissa Sari Määttä. Kerhomaksu 25 e/vuosi. Ilmoittaudu seurakuntatoimistoon puh. 0400-714 554.

"Ollaan kavereita jookos?" - Niinkuin ananas ja kookos:)

Kananpoikanen kämmenellä.