Seurakuntatoimisto

Seurakuntatoimisto on avoinna maanantaina klo 9-12 ja torstaina klo 11-14.

Seurakuntatoimiston puhelin aukioloaikoina on 0400 714 554.

Sähköposti: viereman.kirkkoherranvirasto@evl.fi

Seurakuntatoimistossa voi hoitaa paikanpäällä kirkollisten toimitusten, hautaan siunaamisen, kasteen ja avioliittoon vihkimisen ajanvarauksia maanantaisin ja torstaisin. Muina aikoina palvelemme teitä ajanvarauksella. Myös tilavarauksia voi hoitaa seurakuntatoimistossa. Suorat numerot henkilökunnallellemme löydätte Yhteystiedot -välilehdeltä.

Seurakuntatoimisto toimii osoitteessa: Kirkkotie 1, 74200 Vieremä

Aluekeskusrekisterin palvelut siirtyivät Kuopion aluekeskusrekisteriin 1.1.2023

Virkatodistukset, avioliiton esteidentutkinta ja sukuselvitykset, sekä muut jäsenrekisteripalvelut siirtyivät Ylä-Savon aluekeskusrekisteristä 1.1.2023 Kuopion aluekeskusrekisteriin.

Kuopion aluekeskusrekisteri

Avoinna arkipäivisin maanantaista perjantaihin klo 9-15.

Käyntiosoite Museokatu 4, 70100 Kuopio

Postiosoite PL 1064, 70101 Kuopio

Sähköposti keskusrekisteri.kuopio@evl.fi (HUOM! Virkatodistukset tilataan verkkopalvelusta, ei sähköpostilla)

Virkatodistuksen tilaaminen sähköisesti osoitteessa www.tilaavirkatodistus.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Virkatodistuksen tilaaminen puhelimitse, p. 010 5733 100, soitosta ei peritä erillistä palvelumaksua.

Suosittelemme asiointia joko sähköisen asiointipalvelun kautta tai puhelimitse.

Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Vaalea rakennus, jonka ulko-oven vieressä on ilmoitustaulussa teksti Veiremän seurakunta.

Suntio/toimistosihteeri
Kirkkotie 1