Merkkipäivät

Onnittelukäynnit

Kun täytät 80 tai 85 tai 90 vuotta tulee seurakunnan kirkkoherra onnittelukäynnille. Mikäli hän on pidemmällä lomalla, silloin tulee seurakuntapastori tai joku muu seurakunnan työntekijä vastaavasti käymään. Käymme joka vuosi yli 90 vuotiaiden luona. Käyntipäivä ei aina satu varsinaisena syntymäpäivänä vaan voi ajoittua viikkoa tai kahta aiemmaksikin. Onnittelukäyntiin ei tarvitse varautua mitenkään erityisesti.

Syntymäpäiväjuhlat tai -seurat

Mikäli järjestät syntymäpäiväseurat tai juhlat ja tarvitset/haluat niihin papin, niin silloin on hyvä olla yhteydessä seurakuntatoimistoon mieluiten nin kuukautta ennen. Seurakuntatoimistosta voit varata tilat, papin ja kanttorin niin halutetssasi.  Käytettävissä ovat kirkko, seurakuntatalo ja Kyrönniemessä kappeli, pappila ja väentupa.

Avioliittoon vihkimisen vuosipäivä

Avioliittoon vihkimisen vuosipäivän rukoushetki voidaan pitää kotona, kirkossa tai muualla.
Sitä vietetään avioliiton vihkimisen vuosipäivänä tai muulloinkin avioparin sitä toivoessa.