Kirkon alttariseinä

Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Jumalanpalvelukset pidetään Vieremän kirkossa sunnuntaisin ja useimpina juhlapyhinä klo 10. Ehtoollisjumalapalveluksesta käytetään nimitystä messu. Poikkeuksellisesti jumalanpalvelus voi olla esim. klo 12 vaikkapa torilla tai Kyrönniemessä tai jossakin luontokohteessa esim. Linnanharjun laavulla.

Jumalanpalvelustallenteet

Jumalanpalvelustallenteet löydät seurakunnan YouTube -kanavalta Vieremän seurakunnan Youtube -kanavalle

Messun sisältö ja merkitys

Kuopion hiippakunnan piispa Jari Jolkkonen on tehnyt messusta sen sisältöä ja merkitystä avaavan videon. Katso video

Jumalanpalvleusryhmät

Jumalanpalvleusryhmä on seurakuntalaisten muodostama ryhmä, joka avustaa jumalanpalvleuksen eri tehtävissä. Tehtäviä on tarjolla tekstin lukemisesta kolehdinkantoon ja virsikirjojen jakamisesta kahvin keittoon. Koulutuksen saaneet seurakuntalaiset voivat myös avustaa ehtoollisella.

Tule mukaan rakentamaan seurakunnan yhteistä juhlaa.

Jumalanpalvleusryhmiin voi ilmoittautua kirkkoherra Jukka Koivusalolle.